DeLtAwYeEn CoOoL
أهلا وسهلا بكم فى منتديات دلتاويين كوول ونتمنى لكم وقت ممتع معنا

مدير الموقع / EnG/M7MD YASSER

م/ محمد ياسر عوف
DeLtAwYeEn CoOoL
أهلا وسهلا بكم فى منتديات دلتاويين كوول ونتمنى لكم وقت ممتع معنا

مدير الموقع / EnG/M7MD YASSER

م/ محمد ياسر عوف
DeLtAwYeEn CoOoL
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

DeLtAwYeEn CoOoL

GiRlS & BoYs

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
تم تعيين Thunder Storm مشرف منتدي الشعر العربي
تم تعيين Ahmed Farahat مشرف منتدي من هناوهناك وتعيين mad robin مشرف منتدي الحب وتعيين M & SH مشرف منتدي الرياضي
تم تعيين Kazanova مشرف منتدي الاخبار العامة

نكت جامده اوووووووى

كاتب الموضوعرسالة
EnG M7MD YASSER
المدير
المدير
EnG M7MD YASSER

نكت جامده اوووووووى Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامده اوووووووى   نكت جامده اوووووووى Icon_minitimeالجمعة فبراير 12, 2010 11:27 pm

واحد سكران اتصل على مصر للطيران بيسأل الرحله من القاهره للندن هاتخد اد ايه
فرد عليه الاستعلامات وقاله: ثانيه واحده قاله السكران طب شكرا .
واحد قتل حماته وفى القسم الظابط بيسأله اسمك ايه؟ قال له: اكتب فاعل خير .... انا مش بحب التفاخر.

مصمم مواقع حلل دمه طلع فصيلته من النوع
http .

واحد رخم رجع البيت متأخر ابوة طرده . كتب تانى يوم على البيت مقر القاعدة..
مرة 2 مساطيل راحو يلعبة بلياردو واحد منهم طلع فوق الطرابيزة وقال انا الجون
رئيس دوله صغيره راح زياره للصين رئيس الصين بيقله احنا عددنا 900 مليون نسمه انتو عددكم كام رد رئيس الدوله احنا 30 ألف راح رئيس الصين قاله يا راجل طب مجبتهمش معاك ليه
مرة في دكتور عظام خرج في الشارع بالليل جريت ورائه الكلاب

مره اب بيقول لابنه ليه المدرس كاتب لك حمار فى كراسه الواجب قاله لا يا بابا دى الإمضاء

واحد مسطول ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار راح قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلى لقيت مكتوب شقة للايجار قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق
عريس عايز يعمل لمراتة مفجاة يوم الفرح طلقها
مرة واحد ركب دش فوق السطح فعلشان ماحدش يقرب منه من السكان بنى حواليه كوخ وقفله وقال
للسكان انا حاطط أسد في الكوخ ده فمحدش يقرب منه أحسنله ، السكان فضلوا خايفين يطلعوا السطح لحد مايوم الشجيع بتاعهم طلع وراح فاتح الكوخ راح نازل جري ووشه أصفر السكان قالولوه ايه شوفته ، قالهم لأ أنا شوفت الطبق اللي بياكل فيه بس
ظابط مسك واحد مسطول بالليل كان معاه حشيش سأله انت بتشرب حشيش؟ قاله ايوه يا باشا، وبتاجر فيه
كمان؟ قاله ايوه ، تاني يوم اتعرض على النيابة سأله وكيل النيابة انت بتشرب حشيش؟ قاله لا يا بيه، طب بتاجر فيه؟ قاله لا يا بيه قاله ليه قلت للظابط كده؟ قاله كنت مسطول يا بيه
مره دكتور صيدلي قابل دكتور صيدلي زيه قاله مرهم بيك قاله
بنسلين ماشفناش بعض

مرة ثلاث شباب راحو امريكا وبعد كام شهر ابو واحد فيه مات فحبو يبلغوا فطلع واحد منهم وقال انا حبلغو فراح وقال
انت شفت ابوك امتى اخر مرة قال الولد:من شهرين رد علية قالو:هذة دقني لو شفتو مرة تانية

مرة وحدة وحشة جدا بتقول لزوجها نفسى ابقا
عصفورة قال لها وانا نفسى ابقا بندقية
سباك راح فرح حلف ماحد ينقط
واحد بخيل ييجي بالليل و يقول لولاده مين يتعشى ومين ياخد جنيه كل الولاد يقولو ناخد الجنيه ييجى الصبح ويقولهم مين يفطر ويدى لبابا جنيه
مسطول دخل عزا حب يتفلسف قال يا سبحان الله الانسان ده زي البني آدم بالظبط اذا توفي مات.

نكت جامده اوووووووى
صفحة 1 من اصل 1